Cram ile hem eğleniyor hemde öğreniyoruz

Tek Termik Ortaokulu'nda Matematik Öğretmeni Uğur Böcek'in öncülüğünde 7.sınıf öğrencilerinin katılımıyla 22 Eylül 2018 tarihinde başlayan "Oyun Gezegeni" adlı e-twinning projesi kapsamında matematik dersinde ilk etkinlikler eğlenceli bir şekilde öğrenilip uygulanmaya başlandı.Öğrenciler 2023 eğitim vizyonu kapsamında dijital yeterliliğe sahip bireyler olma yolunda emin adımlarla ilerleyecekler.

KÜTAHYA- Köprüören Öğrenciler E-twinning projesi kapsamında basit ve etkili dijital içerikler hazırlayabileceği bir projeye dahil oldular. Gayet keyifli geçeceğini hissettiren bu projenin ismi Oyun Gezegeni. Gerçekten isminin hakkını vererek başladı.İlk ayında CRAM üzerinden eşleştirme oyunları oluşturduk.Dersin basit soru cevap tekniğinden çıkarılarak dijital oyun çerçevesinde daha ilgi çekici hale getirip sınıfın tümüne ulaşmaya ve görsel zekayı desteklemesi sayesinde daha kalıcı öğrenmeye yol açtı. Öğrencilerimiz bu dijital çağda gerekli dijital yeterliliklere sahip olması amaçlandı. Çağa ayak uyduran donanımlı bireyler haline dönüşümlerinde ilk adımı atmış oldular. Etkinlikler her ay farklı web 2.0 araçlarıyla desteklenerek devam edecek.
KANALI: Duyuru

    Yorum yapabilmek için giriş yapmış olmanız gerekmektedir.