Scratch

Okulumuzda kodlama uygulamaları kapsamında scratch çalışmaları yapılıyor. Öğrencilerimizin sürece aktif katılım sağlamasının yanında proje üretme, fikir yürütme, etkin katılım, vb. değerleri kazanması hedefleniyor.

GİRESUN-Görele Aydınlar Ortaokulu 8. Sınıf öğrencilerimizle birlikte Bilişim Teknolojileri ders kapsamında kodlama bilinci oluşturma hedefi dahilinde Scratch ile oyun geliştirme uygulamaları yapılmaktadır. Öğrencilerimizin Scratch kullanarak önce belirlenen oyunları yapması istenmiş olup ilerleyen aşamalarda özgür öğrenme ortamı sağlanarak üretim yapmaları sağlanmıştır. Süreçte Bilişim Teknolojileri Öğretmeni tarafından, öğrencilere rehberlik yapılarak gerekli yerlerde ipuçları ve pekiştireçler ile etkin ve anlamlı öğrenme amaçlanmıştır. Öğrencilerin ders içinde aktif olması, problem çözme adımlarını öğrenmesi, mantık yürütmesi, algoritmik düşünmesi, analiz-sentez yapabilmesi, vb. değerlerin içselleştirilmesi hedeflenmiş olup hedefe ulaştıkları görülmüştür.
KANALI: Kodlama

Yorum yapabilmek için giriş yapmış olmanız gerekmektedir.