Oyun gezegeni etwinning proje çalışmaları

Oyun her zaman sadece eğlence gibi algılansa da, aslında doğru yönlendirildiğinde ve şekillendirildiğinde çocuk eğitimi ve gelişiminde önemli bir yere sahiptir. Bu sebeple 21.yüzyıl becerileri içerisinde yer alan oyunla öğrenme ana hedefimiz olacak ve hem dijital, hem de yerel oyunların derslere entegrasyonu sağlanarak, öğrencilerimizin hem içerik geliştirmelerine imkan tanınacak, hem de eğlenerek öğrenmelerinin yolu açılmış olacaktır.

ÇORUM - Merkez Selda TARHAN tarafından 10.B sınıfıyla yürütülen proje temelde günümüz teknolojisini etkin bir şekilde
kullanarak İngilizce ’ yi etkili bir biçimde öğretmeyi amaçlıyordu. Projede
ekim ayından itibaren her ay bir Web2.0 aracını kullanarak İngilizce
etkinlikler hazırladık. Cram , Flipquiz, Mjoc2, Learningapp ,Kahott
,Jigsawplanet, Crossword gibi araçları kullandık. Projede yaptığımız
çalışmaları her ay bir grubun yaptığı gezegen maketlerine karekod biçiminde
yapıştırdık. Yenilikçi ve günümüz teknolojisi ile uyumlu öğrenmeyi amaçlayan
projemizi Çorum Milli Eğitim Müdürlüğünden gelen temsilcilerimize ve Milli
Eğitim Müdürlüğü protokolüne sunduk .  (Tarih: 11-06-2019)
KANALI: Etkinlik

    Yorum yapabilmek için giriş yapmış olmanız gerekmektedir.