Gamification

Türk Telekom Binali Yıldırım Ortaokulu İngilizce Öğretmeni İlyas yıldırımın ortakları arasında bulunduğu ''Education With Games:Gamification in English Language Teaching ' adlı eTwinning projesi kapsamında Wordwall,Quiver, Qickdraw, Photofunia ve farklı web2 araçlarına ait çalışmalarla dersleri işlediler.

ERZİNCAN - Merkez Türk Telekom Binali Yıldırım Ortaokulu öğrencileri Gamification projesi aracılığıyla online oyunlar ve web2 araçlarını kullanarak İngilizce dersinde hem eğlendiler hem öğrendiler.Kelime tekrarlarını Wordwall  uygulamasında kendi oyunlarını tasarlayarakeğlenceli hale getirdiler.Ayrıca tasarladıkları oyunların linkleriniarkadaşlarıyla paylaşarak özgüven konusunda ilerleme kaydettiler. Ouickdrawuygulaması ile hem yeni İngilizce kelimeler öğrendiler ve Autodraw uygulamasıile bu kelimeleri çizerek bir hikaye oluşturdular.Ardından tablet yardımı ilesergide bu çalışmalarını tanıttılar.Yine Canva,Wordart, Kahoot gibi çeşitliweb araçlarıyla 8 aydır oluşturdukları çalışmalar akranlarıyla eğlenerek öğrendiler Yapılan  tüm bu çalışmalar hem öğrencilerimizi derse olan ilgisini artırdı  hem de işbirliği  ait olma duygularını,öz güvenlerini ve dünyaya farklı bir açıdanbakma becerilerini geliştirmiştir.  (Tarih: 14-06-2019)
KANALI: Bilim/Teknoloji

    Yorum yapabilmek için giriş yapmış olmanız gerekmektedir.